Ruud Odijk

Altijd een positief blik naar anderen geeft jezelf ook een voldaan gevoel. 

Eigen publicatie

Tijdens mijn studie heb ik een boek geschreven voor die genen die gaan werken in horeca. Dit boek is bedoeld om toekomstige gastheren en gastvrouwen meer te laten weten over hun vak zodat motivatie en plezier toenemen in dit mooie beroep. 


Hardlopen 

Ik houd van sport en sporten. Hardlopen is voor mij een mooie uitdaging om fit, gezond en actief te blijven. Elk jaar maak ik een planning om dan in de 2 jaar een marathon te kunnen lopen. in 2022 wil ik nog 1x een marathon lopen. maar dan wel in London


green run

Zet' m in je agenda. Zondag 25 april 2021
Start rond 10.00 uur bij het Hof van Salland te Diepenveen.
Afstanden zijn 5 en 10 km.
meer weten? www.greenrun.nl 

Goede doelen

Onder de naam "team Deventer"  zet ik mij elk jaar in voor een goed doel. Dat doe ik door geld in te zamelen, en daarvoor een prestatie neer te zetten . Heb ik in 2017 en 2018 meegedaan met de Kika Estafette run. In 2019 heb ik meegedaan aan de girodikika in Nederland. Na een coronajaar zonder wedstrijden in 2020 zal ik in 2021 meedoen met de Kikathlon en de roparun, van Parijs naar Rotterdam