2020 en 2021 wordt weer een jaar dat ik mij in zal zetten voor KiKa.
Samen met vele anderen gaan we onder de naam van "team Deventer" geld inzamelen voor dit goede doel. Om daarna als tegenprestatie, onder de vlag van " Team Deventer" mee te doen aan KiKathlon in 2021.
Ook dit jaar zullen we aanwezig zijn op de jaarmarkt in Diepenveen en als hoogte punt gaan we in 2020 en 2021 een Greenrun organiseren. Meer weten wanneer deze loop er is?
Check de webpagina: www.greenrun.nl
Wil je ons team sponseren? Volg onderstaande link:
https://www.kikathlon.nl/steun
wil je Team Deventer Volgen?
https://www.facebook.com/2017deventer