Elke keer een nieuwe uitdaging 

Altijd na de zomer maak ik voor mijzelf een loopschema. Daarbij probeer ik elke maand een nieuwe uitdaging neer bezetten. Dit schema loopt tot begin april. het einddoel van zo'n schema is dan een hele of halve marathon. 

lopen doe je niet alleen, en trainen al helemaal niet. ik heb voldoende loopmaatjes met wie ik kan trainen en gezamenlijk naar loopevenementen kan gaan. Dat verhoogd het plezier, maar ook de motivatie. 

Triatlon

En wat is de volgende uitdaging? Precies een triatlon. Maar dan wel een 1/8 deel. Dus 1km zwemmen, 20 km fietsen en 5 km hardlopen. 
Dit jaar heb ik in Deventer een triatlon gedaan. 
Een 1/16. Deze was goed bevallen dus vervolg is onderweg. 
Verder blijf ik lekker hardlopen en probeer regelmatig en een mooie loop te doen met een mooie snelle tijd.
Momenteel ben ik aan het sparen voor London. daar wil ik straks op mijn 60e  in 2022 een laatste keer nog een marathon gaan lopen.