van gastheer naar docent
Ik werk nu 10 jaar in het onderwijs. Na jaren in de horeca te hebben gewerkt ben ik de uitdaging van het onderwijs ingegaan en heb daar mijn nieuwe vak als docent gevonden. Als docent houd ik mij bezig met voeding, kooktechnieken en kennis van grondstoffen.
ik werk op een groen school waarbij ik les geef in groen praktijkvakken.
Vlak na mijn studie heb ik een boek geschreven. Dit boek is bedoeld om die leergierige studenten die als bijbaan in de horeca gaan werken wat meer bagage mee te geven.
Over dit boek, mijn 1e horecajob vind je in de website meer informatie.